2020-11-05 07:05Pressemeddelelse

Introducerer RYOBIs nye serie af laserinstrumenter....

Ny serie af laserinstrumenterNy serie af laserinstrumenter

Nivellering og opmåling har aldrig været nemmere takket være lanceringen af Ryobis krydslasere, teleskopstang og laserafstandsmåler.

Ryobi® sætter altid forbrugeren i centrum, når nye produkter skal designes og vores nye serie af nivellerings- og måleværktøjer er ingen undtagelse. Måleinstrumenterne vil med garanti være et værdifuldt aktiv for enhver gør-det-selv-entusiast.

Krydslasere

Både RBCLLR1 og RBCLLG1 er ideelle til hurtig nivellering og justering. Perfekt til projekter som opsætning af hylder, skabe og billedrammer takket være de præcise lodrette og vandrette linjer. De selvnivellerende lasere sikrer dig nøjagtighed, i dine gør-det-selv-projekter, med en intuitiv "ude af vater" LED-indikator. Krydslaserne tændes og slukke let på on/off knappe og har en selvnivelleringstid på 3-5 sekunder.

Begge krydslasere har en justerbar klemme, der fastgøres på et ¼" monteringsgevind i bunden, så du kan fastgøre enheden, der hvor du ønsker. Fastgøre den f.eks. til en vinduesramme, en stol eller vores teleskopstang.

Den nye grønne krydslaser, RBCLLG1, har grøn laserteknologi, som forbedrer synligheden af laserlinjerne op til fire gange. Med en rækkevidde på op til 15 meter kan du arbejde fra din stue til din garage uden at bekymre dig om lysforholdene.

Den røde krydslaser, RBCLLR1, projekter to kraftige røde laserlinjer: En vandret og en lodret og har en rækkevidde på op til 10 meter.

RBCLLR1

RBCLLG1

Effekt

1,5 V

Batteritype

2 x AA

Nøjagtighed

+/-0,5 mm/m

Rækkevidde

10 M

15 M

Laserklassifikation

Klasse 2

Selvnivelleringsområde

3°

Leveres med

Justerbar klemme, 2 x AA batterier, 1/4" trefodsgevind.

Art. nummer

RBCLTP1

Teleskopstangen er det ideelle tilbehør når du vil bruge din laser i et rum, hvor der ikke er mulighed for at fastgøre enheden. Teleskopstangen kan udvides fra 124 cm op til 320 cm, og fungerer derfor i de fleste rum. Perfekt til opsætning af hylder i forskellige højder eller gardinstænger. Du skal blot fastgøre loftspladen, juster stange, og sætte laserholderen i det ønskede niveau. RBCLTP1 leveres med en loftsplade, laserholder og en klemme til stangen.

RBCLTP1

Længde

124-320 cm

Vægt

2,05 kg

Leveres med

1x loftsplade, 1x klemme, 1x laserbeslag.

Art. nummer

RBLDM20

Tag hurtige og nøjagtige målinger med Ryobis laserafstandsmåler. Takket være den intuitive elektronik kan du foretage kontinuerlige målinger på op til 20 meter. Mål en overflade i et rum eller dimensionerne et mindre rum for at se om der er plads til møblerne. Dette alsidige værktøj har flere måleenhederne så du kan vælge mellem meter og tommer. Og med hjælp fra hukommelsesfunktionen glemmer du aldrig din seneste måling. Aldrig har det været så nemt at måle med blot ét enket tryk - klik, peg og mål op.

RBLDM20

Effekt

1,5 V

Batteritype

2 x AAA

Nøjagtighed

+/-2 mm

Rækkevidde

0,15 M - 20 M

Laserklassifikation

Klasse 2

Måleenhed tilgængelig

meter, fod, tommer

2 AAA-batterier

Varenummer

Om Ryobi

RYOBI® har i mere end 50 år været den førende producent af højkvalitets værktøj til den helt rigtige pris. RYOBI® lytter hele tiden til markedets ønsker og har derfor kunne udvikle innovative værktøjer med alle påkrævede egenskaber til professionelle håndværkere eller til seriøse ’gør-det-selv’-folk. RYOBI® værktøj vil altid give dig valuta for pengene hvad enten om det er til værkstedet eller i haven. RYOBI® indgår ligesom Empire® og de professionelle elværktøjsmærker AEG® og Milwaukee® i Techtronic Industries’ brede produktprogram.

Kim Westring Madsen
Sales Manager Ryobi & AEG